maanantai 10. toukokuuta 2010

Helleaaltoa odotellessa

Dani ja uusi pienempi EVO 70.

Kesä ja kärpäset saapuvat...

Viime päivinä olemme laittaneet välineitämme kisakuntoon (narut, numerot ja tarrat purjeisiin, viimeiset välinehankinnat ja "vanhoja" eteenpäin). Fyysiset harjoitukset ovat jääneet vähemmälle - Danilla on ollut onneksi koulussa liikuntaa ja minulla taas huomenna vuosittaiset "pakolliset" fyysiset testit. Ennen ensimmäisiä kilpailuja pitäisi vielä pudottaa muutama kilo pois. Äitienpäivien kahdet ateriat ja kakkutarjoilut olivat makoisat, mutta myös painoa lisäävät.

Toukokuun 22.-23.päivä on meillä ensimmäiset kilpailut - Danilla Hangossa 1.Slalom Cup -osakilpailu ja minulla Lappeenrannassa Raceboardin 1.Ranking -kilpailu. Isäni lähtee Danin kanssa Hankoon ja minä Lehden Sepon kyydissä. Isäni lähtee toiselle kierrokselle lasten viemisessä kilpailuihin. Hän kuljetti minua vuoronperään äitini kanssa -80-luvulla kilpailuihin siihen saakka kunnes täytin 18 vuotta ja maailma aukesi ajokortin saatuani. Uusimmassa Surf ja Kite lehdessä oli virhe meidän tiedoissamme Markus Huhtisen kirjoittamana...Daniel on 3.sukupolven surffari Blinnikoiden suvussa. Isäni aloitti surffaamisen ennen minua...ja opetti minut seuraavaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti