maanantai 18. tammikuuta 2010

Asian Windsurfing Festival - 5. Raportti

Kisoista mulle ei ole mitaan sanottavaa, koska en tieda taman paivan tapahtumista mitaan.

Aamulla menin Svein Rasmussenin talolle mopotaksilla. Hieno mesta Pattayan yhden rannan niemen karjessa. Hanella on kaksi monikerroksista omakotitaloa aivan parin metrin paassa vesirajasta. Aamupalan jalkeen lahdimme Starboardin Bangkokin toimistolle.

Siella minulle esitettiin paikka ja suunnitteluverstaat. Mielenkiintoinen reissu. Olin siella pari tuntia jutellen paasuunnittelija Tiesdan kanssa kuinka saada Phantom paremmaksi laudaksi. Han kirjasi 5-6 parannusehdotustani ylos. Minulle esiteltiin aika mullistavia uusia protoja vuodelle 2011...mutta se siita...;-)

Remi Vila, Minä ja Tiesdan You.

Remin kanssa lahdettiin iso lautakasa katolla takaisin Sveinin talolle, jossa on heidan testipaikka. Remi ja Tiesdan testasivat uusia slalom protoja ja mina kuvasin Remin omalla kameralla. Tiesdan pyysi minua huomiseksi lahtemaan heidan kanssa SB 2011 valineiden kuvauksiin...ensin ajamaan laudoilla, mutta kun tuo koipi ei saa kastua niin heidan mukaan jeesaamaan. Lahdemme aamulla klo 6.30 Sveinin talolta jollain isolla botskilla ja mennaan johonkin saareen. Taitaa koko paiva menna siella...ihan hyvaa vaihtelua sille, etta istuisin parvekkeella ja tiiraisin kisoja kiikarilla.

Dani oli eilen Lauttasaaren edustalla 6 tuntia luistinkelkkailemassa. Tassa muutama kuva sessiosta. Dani ajoi uudella Hibernalla ja 6,5 CodeRedilla. Poika oli tyytyvainen pakettiin! Kuvat on ottanut Terrieri. Kiitokset hanelle!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti