torstai 24. heinäkuuta 2014

Hiidenveden Regatta

32. Hiidenveden Regatta järjestettiin viime viikon lauantaina todella heikossa kelissä. Vain 10 kilpailijaa osallistui kilpailuihin.

Ensimmäisen lähdön hetkellä tuuli laski nollaan, joten kilpailu vietiin läpi pumppaamalla. Onneksi rataa lyhennettiin reilusti. Minun hyvä lähtöni ja johtoni kariutui tuulen kääntymään, jossa Seppo Säkä-Lehti tottakai ajautui ohitseni. Hän piti johdon loppuun saakka ja minä tulin maaliin toisena ja Tuomas Toivonen oli 3. .

Benillä ja Alella oli todella tuskaista ihan pläkässä. Ale ja Beni tulivat maaliin 7.:nä ja 8.:nä tunnin pumppauksen jälkeen, joka oli 3-kertainen aika minuun ja Seppoon verrattuna. Seija Lahti ja Jouni Hellman keskeyttivät.

Heti Alen ja Benin tultua maaliin ilmoitettiin, että seuraava lähtö melotaan kanoottimeloilla laudalla istuen sama rata, mikä juuri aikaisemmin pumpattiin. Se olikin rankkaa... Lehden Sepon soututreenit eivät olleet menneet hukkaan, sillä hän voitti lähdön ja minä olin 3. . Enempää ei lähtöjä ajettu vaan siirryttiin syömään spydäriä ja makkaroita, jonka jälkeen palkintojenjako ja sauna.

Seppo voitti, minä toinen, Tuomas Toivonen 3., Veikko Alander 4. ...seuraavia sijoituksia en tiedä...mutta jokainen sai HiiPun mitalin ja Benillä oli onnetar taas mukana ja hän voitti arvonnasta painepesurin. Viikkoa aikaisemmin hän voitti Airamin tuotteita Kesälahdella.

Ale ja Beni:















Painepesurin voittaja:


Seppo Säkä-Lehti:


Tuomas Toivonen:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti