maanantai 28. helmikuuta 2011

WISSA 2011 1st DAY

Ensimmäinen kilpailupäivä takana.

Jury päätti ajattaa ensin suksikelkkojen, siipien ja leijojen rata-ajon. Slalomille ilmoitettiin ensimmäiseksi mahdolliseksi lähdöksi klo 13. Loppujen lopuksi kevyessä tuulessa saatiin ajettua ensin mainituilla vain (ainakin suksikelkoilla) yksi rata-ajolähtö. Slalomissa karsinta 1 ja 2 ja yksi varsinainen heat. Paljon odotusta, auringon paistetta, tuulen shiftailua ja ylös-alas menoa.

Slalomissa oltiin "arvottu" 19 kilpailijan qualification 1 erät. Minä ja Dani jouduttiin 5 kilpailijan erään, jossa oli EuroCupin 2 parasta liettualaista viikonlopulta. Liettulaiset olivat ennen meitä, Dani 3. ja minä 4. . Mentiin siis qualification 2een. Dani 3.heatiin ja minä alimpaan. Dani nousi seuraavassa 2een heatiin ja minä toisella sijoituksella jäin alimpaan heatiin. Tämän jälkeen tuli varsinainen sijoituksia antava heat, jonka me molemmat voitimme. Dani siis sai sijoituksen 5. ja minä vasta 13.. Huomiseksi on siis tiedossa joko downwindslalomissa heatien jatko, jossa Dani aloittaa A-heatissä ja minä...hmmm...3ssa heatissä tai sitten, jos olosuhteet ja rata muuttuu, niin aloitamme uudestaan karsinnat alusta.

Tässä tällainen lyhyt raportti ja katsotaan, jos huomenna saisi vähän enemmän aikaiseksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti