lauantai 11. elokuuta 2012

Windsurf Worlds 2012

Saavuimme viime yönä Hollantiin Medemblikiin, jossa kilpaillaan Raceboard luokan mastersien ja nuorten virallisista MM-mitaleista. Suomen joukkuetta edustaa minun ja Danielin lisäksi Kalevi Männistö FIN-50.

Daniel kilpailee alle 20-vuotiaiden nuorten sarjassa. Nuoret kilpailevat alle 310 cm hybridilaudoilla ja max 8,5 m2 rikillä. Danin välineet ovat Starboard Phantom 295 ja Severnen 8,5 RB purje ja 7,5 Phantom Sail. Pikku Phantom ottaa ensimmäistä kertaa kisaa muita hybridejä vastaan, mm.RSX, RS 1 jne. . Mielenkiintoista nähdä, miten lauta toimii vertailussa RSXää vastaan. Dani on ihan hyvässä kunnossa. Hän on parantunut umpparileikkauksesta, joka tehtiin kesäkuussa MMien jälkeen. Surffiviikolla meillä oli jo rankingkilpailut, jossa 7 lähdöstä Dani voitti 6 ja minä yhden puolen tunnin radalla meidän erojen ollessa parista sekunnista puoleen minuuttiin.

Itse olen aika levollisin mielin. On tunne, että minulla on mahdollisuus vaikka voittoon täällä! Kaikki on kunnossa, lauta kulkee hyvin ja olen muutenkin ihan hyvässä vedossa!

Nyt nukkumaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti