perjantai 20. elokuuta 2010

Viikon vesitreenit

Alkuviikosta eksyimme Tuusulanjärvelle, joka oli kyllä tämän kesän turhin lähtö. Rikasimme slalom-(minä) ja freestylekamat(Dani) ja lähdimme vesille. Emme päässeet kertaakaan plaaniin. Piste!
Danin freestylekamat - Starboardin Flare 88 ja Severnen 5,2 Swat:


Keskiviikkona sain Kalajoelta uudet Raceboard välineet, kun Kole osti minun tämän vuoden laudan ja rikin pois.
Uuden laudan kiiltävä kantti:

Eilen kävimme Danin kanssa KSPS:n torstaikisoissa Lauttasaaressa. Rikasin ensimmäiseen lähtöön liian tiukalle purjeen --> ei tehoja, nousukulma huono ja niin oli myös vauhtikin. Purje ei ole vielä venynyt niihin mittoihin, joihin olin tottunut rikaamaan alkukauden purjeen. Dani voitti ylivoimaisesti lähdön Radon ollessa toinen ja minä kaukana heistä. Seuraavaan lähtöön löysäsin 1 cm alhaalta ja alkoi kulkemaan paremmin. Olin Danin kanssa maalilinjalla yhtäaikaa ja Rado taas jäi vuorostaan kauas meistä. Kolmanteen lähtöön löysäsin yhden cm lisää ja tehoja tuli lisää, mutta Dani voitti aika ylivoimaisesti. Mä tulin minuutin hänen jälkeen. Rado ei ollutkaan enää mukana tässä lähdössä.

Tänään Haminaan ja viimeiset säädöt ennen huomenna alkavia Raceboard luokan SM-kilpailuja. Yritän pistää raporttia Haminan Pitkiltä Hiekoilta, jotka ovat kylläkin aika kivikkoiset... ;-) Ai niin...en yhtään ihmettelisi, jos vaikka Dani voittaisi ensimmäisen Suomenmestaruutensa tulevana viikonloppuna...riippuu aika paljon tuulista. Kevyellä tuulella poika menee menojaan, mutta plaanattavissa (aikuisten plaanattavissa siis...) olosuhteissa erot pienenevät. Itse voitin ensimmäisen Suomenmestaruuteni 18-vuotiaana Naantalissa Windsurfer-luokassa...siitä on aikaa... =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti