keskiviikko 18. marraskuuta 2009

Back in Business

On ollut hiukan hiljaiseloa viime viikkoina taalla surfblogissa. Se johtuu siita, etta noin kuukausi sitten minulta leikattiin tyra. Siirsin leikkausta kilpailukauden yli vaikka minulle olisi ollut mahdollista suorittaa operaatio jo ennen kilpailukauden alkua. Olen palautunut hyvin ja olen treenannut kasia ja jalkoja jo pari viikkoa. Olen etelan lammossa hyvan ystavani Harri Haataisen Tuna Resortissa Chalongissa ulkona kaikesta halinasta ja vilskeesta www.tunaresort.com - suosittelen ihmisille, jotka haluavat vahan erilaisen Thaimaan matkan.

Palaan Suomeen sunnuntaina ja aloitan tuolloin myos viimeistaan selka- ja vatsatreenit Forever klubilla Vantaalla. Dani liittyy kanssani yhteisiin treenikuvioihin. Ensi kesaksi hankitaan pojalle lisaa voimaa ja massaa. Massa tulee ihan normaalin kasvun myota.

Aasian mestaruuskilpailuvalmistelut etenevat hyvaa vauhtia...siita myohemmin. Paikallinen lehti teki juuri eilen juttua minun surffiurasta ja valmistautumisesta heidan maaosan mestaruuskilpailuihin.

Ai niin...mielenkiintonen juttu...olen huomannut kasitreeneissa, etta kilpailukauden jalkeen vasen kasi on voimakkaampi kuin oikea. Olenko kayttanyt sita enemman...maaliin tullaan useimmiten paapuurilla...mutta kumpaa katta kaytetaan enemman pumppauksessa...mielipiteita????!!! Olen normi oikeakatinen.

5 kommenttia:

  1. moi Blini

    Ihminen on usein "toispuoleinen" eli toinen puoli kehosta on vahvempi kuin toinen. Itsekkin olen oikea kätinen, mutta mulla ainakin kulkee paarpuurin halssi selvästi paremmin kuin styyran halssi. en tiedä sitten onko väsenpuoli kehostani vahvempi tai mistä johtuu? mutta suurimmalla osalla jompikumpi halssi surffissa kulkee paremmin (monella vissiin styyra halssi vahvempi) pelasin junnuna lätkää ja meidän joukkueessa ei ainakaan kaikilla mailakätisyys mennyt aina kirjoituskätisyyden mukaan eli kirjoituskätisyydellä ei varmaankaan ole yhtenevyyttä siihen kumpipuoli on vahvempi kehossa.

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoista...mulla on aikaisemmin ollut niin, etta oikea kasi on ollut vahvempi, mutta nyt kun on pari vuotta vetanyt tosissaan, on jotain aivan selvasti tapahtunut. Ero ei ole huomattava, mutta kuitenkin selva. Johtuu varmaan siita, kumpaa handua on enemman kayttanyt ja loppuhuipennushan tulee useimmiten paapuurilla (maaliin)...Mutta kumpaa katta kayttaa raivokkaassa pumppaamisessa enemman - masto vai purjekatta? Liikerata on pidempi purjekadella (takimmaisella), mutta onko mastokaden lyhyempi repaisy tehokkaampi? Pitaapa miettia tata tarkemmin, kun on seuraavan kerran vesilla... Oksalta loytyisi varmaan hyvakin selitys naihin handyhommiin.. ;-)

    VastaaPoista
  3. Moi

    Mun oman tuntemuksen mukaan takimmainen käsi joutuu kovemmalle rasitukselle pumppamisessa.... handy hommista en tunnusta tietäväni mitään kun oon ollu jo 4 vuotta naimisissakin ;-) oxa tosiaan varmaan osais niistä kertoa tarkemmin ;-)

    VastaaPoista
  4. Nyt menee asian vierestä, mutta ilmeisesti Danin Ligier on myyty? Samanmoisilla *boardin ja ripcurl:n tarroilla varustettu laite liikkuu Pohjois-Karjalassa.

    VastaaPoista
  5. Luovutimme sopimuksen päätyttyä Ligierin takaisin Brandtille, joten se on nähtävästi myyty eteenpäin. Hyvä havainto! Kuka sen teki..?

    VastaaPoista