keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Vesitreenit Larussa


Kävimme Danin kanssa Reiskatreeneissä Lauttasaaressa eilen tiistaina. Minä olin Phantomilla ja Severnen RB 9,5 m2:llä ja Dani pitkästä aikaa Starboardin RB 9,5 m2:llä ja vanhalla Catillaan. Tuulta oli 2-4 m/s. Dani ihmetteli Starboard purjeen keveyttä ja helppoa pumpattavuutta verrattuna Severnen RB 8,5 m2:een. 8,5 m2:ssa on reilusti pidempi puomi kuin SB RB 9,5 m2:ssä.

Kyllä Dani ajaa kevyellä tuulella pelottavan hyvin...lauta kantilleen jo todella kevyessä tuulessa. En pysy vauhdissa ainakaan kryssillä, mutta voima korvaa slöörillä menetetyn kryssivauhdin.

Vesillä oli myös Heineken, joka oli hankkinut keväällä Fanatic Catin tilalle Phantomin ja uuden Tushinghamin RB 9,5:n. Aika vaivattoman näköisesti tuli perässä eikä jäänyt paljoakaan jälkeen vaikka miehellä on tekolonkkaa (muistaakseni?!) ja on selkävaivainen. Kehui lautaa paljon paremmaksi kuin Catin. Mielestäni Fanaticin Cat on hyvä lauta kevyille kavereille, mutta yli 75 kiloisille (about) liian vähän tilavuuksinen.

Tänään keskiviikkona myös vesille - Aleksandra lähtee myös omalla uudella aloittelijoiden laudalla ja brand new Severnen NCX 7 m2:lla (-09 kuitenkin...). Melsten taitaa olla hyvä mesta tälle päivää...katsotaan.


maanantai 16. toukokuuta 2011

sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Myytäviä välineitä

UUSI PÄIVITETTY MYYNTILISTA LÖYTYY:

http://blinifin6.blogspot.com/2011/07/myytavia-purjelautailuvalineita.html

Messujen jälkeen jäi myyntiin vielä seuraavat välineet:

- Rip Curlin märkäpuku Classic 3.2.1 Sealed koko XXL hinta 100 euroa --->MYYTY!!!!



- Starboard iSonic 94 ltr -10 1000 euroa ---> MYYTYMYYTYMYYTY!!!


- 2 x Hiberna Edge luistinkelkkoja -10/-11 400 euroa


- Severne Gator 5,5 m2 -08 200 euroa --->MYYTY!!!
+ Blueline 430 masto + RDM mastonjatke 100 euroa--->MYYTY!!!
(kuvassa keltainen purje ja sama purje blogin tandemkuvassa Danilla ylhäällä)


- Severne Renegade 4,5 m2 -08 150 euroa ---> MYYTYMYYTYMYYTY!


- Severne Gator 3,7 m2 -09 200 euroa


- SLALOM PURJEITA:

- 2 kpl Severne Overdrive 7,5 m2 -10 400 euroa/kpl ---->MYYTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 460 Blueline masto 250 euroa
- CAMBERIT TOIMIVAT KUIN UNELMA!!!
--->käytetty vain pari kertaa jäällä 2011




- Tushingham Dino 3,5 m2 lasten purje + juniori puomi 100 euroa--->MYYTY!!!!!

Tiedustelut:

juha.blinnikka at elisanet.fi
0400 - 809595

Surffi- ja Kitemessut

RAUTIO SPORTS TEAM



Messujen purku ja KiteMasan Show

tiistai 10. toukokuuta 2011

Surffi ja Kitemessut Lahdessa

Klikkaa otsikkoa!!!



Ensi viikon lauantaina on Surffi- ja Kitemessut Lahdessa ja sinne menemme Rautio Sportsin ja Rip Curlin osastolle hengaillemaan. Omia välineitä viemme myös kamapörssiin myyntiin.

Myynnissä olevia välineitämme tulee olemaan mm.:

- 2 x Severne Overdrive 7,5 2010 purjeet mastoineen (ajettu pelkästään pari lähtöä Wissa 2011 kilpailuissa OraWissa)
- 94 litrainen iSonic 2010 lauta
- 2 x Hiberna luistinkelkkaa
- lasten 4 lla alkava Tushinghamin purje
- märkäpukua...jne.jne...

...tuu tekee edullisia kauppoja hyvistä välineistä!!!

By the way...Laitoin blogiini toiminnon, joka näyttää suosituimmat tekstit viimeiseltä 30 päivältä (kts.oikealla alapalkissa) Outo juttu on, että Danin peruskoulun päättäjäiset näyttävän olevan kakkosena tällä hetkellä ja tietty Rhodoksen jutut ovat kärjessä muuten.

Rhodoksen jälkeistä elämää



Yli viikko on kulunut Rhodokselta saapumisesta. Kertaakaan en ole päässyt vielä vesille reissun jälkeen. Dani on käynyt kerran Freestyle välineillä. Muuten hän on vetänyt omatoimista fyysistä treenausta kokeisiin lukujen välissä.

Rhodoksen treenireissu oli hyvä. Meltemi Power surffimesta toimii hyvin joka suhteen. Lentokentältä surffikeskuksen porukka hakee sinut ja välineesi edullisesti. Surffikeskuksella saa olla kaikessa rauhassa ja sesongin alkaessa Suomiporukka saa olla täysin omissa oloissaan. Omat surffikamat saa säilytykseen ja muistaakseni kahden viikon säilytys oli 140 euroa per yksi lauta + 2 rikiä ja seuraavat laudat maksavat kympin per viikko...jotenkin näin.

Surffikeskuksen takana oleva Blue Bay hotelli toimii upeasti all inclusive ruokapöytineen. Surffausten lomassa pystyi käymään syömässä milloin tahansa. Aina löytyi ruokaa...ja juomaa. Hotellin tiskiltä vaan ei kannata varata huonetta vaan mieluummin netin välityksellä. Hinta voi olla tuplat tiskiltä varattaessa!!!

Kahden viikon aikana ensimmäiset 10 päivää taisi tuulla joka päivä plaanattavissa olosuhteissa. Seuraavat 3 päivää hiukan maatuulivoittoisesti ja viimeisenä päivänä olisi ollut taas mahtikeli...mutta kamat olivat jo pakattuna...

Jatkossakin tulemme varmasti käyttämään kevään treeneissä Rhodosta, Meltemi Power Surffikeskusta ja Blue Bay hotellia.

perjantai 6. toukokuuta 2011

Yhteistyökumppani EASY KM

Klikkaa otsikkoa!!!

Monikäyttöinen Easy Km paku:

Eilen käytyjen neuvottelujen jälkeen päätimme jatkaa yhteistyötä EASY KM:n kanssa.

EASY KM:ltä saamme käyttöömme pakettiauton purjelautailuvälineiden kuljetukseen.

Kiitos Easy KM:lle ja toimitusjohtaja Kari Ahlströmille!!!