keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

WISSA 2011 3rd DAY

Blini ja Dani

Päivän saavutukset: Ratakelkkailijat 3 lähtöä, Slalom 1 lähtö ja 3 Fun-lähtöä ja helvetin monta tuntia odottelua. Leijailijat ja siipeilijät pääsivät myös ajamaan. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että tällä kertaa slalom kelkkailijat ovat ne viimeiset, jotka pääsevät ajamaan. No, to-pe-la on vielä jäljellä ja aika hyvää tuulta on ennustettu.

Fun-lähdöstä kuvia






Sitten, kun alkoi meidän slalom Wissa lähdöt, tuuli tyyntyi. Dani starttasi parin päivän jälkeisistä asetelmista eli Gold heatissä (sijat 1-4) ja minä bronze heatissä (sijat 9-13). Dani pumppasi itsensä kolmanneksi ja minä taas 11:ksi. En päässyt nousemaan silver heatiin...Terrieri voitti mun lähdön ja pääsi nousemaan silveriin. Mua ennen tuli maaliin noin 50 kiloinen puolalaistyttökin - voi hitto!!! Tuulta oli niin vähän, etten saanut jiippiäkään menemään vauhdissa vaan piti kelkkaa nostaa. Dani

Minun kaksi ensimmäistä lähtöä ovat olleet siis 11. ja 13. ja Danilla 5. ja 3., Terrieri molemmissa lähdöissä muutama sija paremmin kuin minä ja Juha Mannermaa minun jälkeeni. Virallisia tuloksia en ole nähnyt.

Blini ja liettuan poika

Ratakelkkapuolella on parhaiten suomalaisista nähtävästi Juha Mannermaa noin kympin korvilla, Männistön Kale on aivan Juhan kannoilla, Pääkkösen Oskari, Antti Riihimäki ja Arto Ravander seuraavat perässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti